Ses efekt programı.
10 mp camera daral: Adobe Audition deneye bilirsin. programlarla düzgün birşey çıkartamassın orataya o yüzden kamerayı dedim 😜 Peki hacım bakayım bir. 😘
10 mp camera daral: Adobe Audition deneye bilirsin. programlarla düzgün birşey çıkartamassın orataya o yüzden kamerayı dedim 😜 Peki hacım bakayım bir. 😘
10 mp camera daral:
Nasılda sevinmiştir tospa makara: Ayıpsın nese: nese: 🤘 🤘
Güzel çar , Gökhan daha nice +7 , +8 , +9 ,+10 'lara kardeşim hayırlı olsun. Sağolasın panpa. 😘 😘
Çok harika karakter umarım eğlenirsin arese gelemedin ama . ^^ awww şekil yakıyor abiiii. 😎 😎 😎 Brotha bi bladeye +6 basamadın gittin Speara bi denemede +7 bastın dimi. cool2: Vallahi tekte bastım...
Hem kedi hem dişi :/ Erkek köpekle deiştittir onu makara: biggrint1 😈 yaa lesb kedi olsaydı veya toto köpek olursa ne olacak 😈 Ahahahah makara: makara: makara: makara: makara:
Melik abine hemen hediye ediyorsun charı makara: Iııı şeyyy aslında tam takas etmedik ya bakıyodum öyle . 😈 😁 😁 Ps: Caspiana gelme sen bakalım ben 34 oldum 😈 Tekmi kasıon lem 😁 😁
La Bu Forumda Bir Görevli Benim 87 Bowla Nuker Takas Etse var ya .. 😄 Gökhan H.o .. şerefsiz kaptın charı Haddini aşma lütfen.
Bıddılık. Küçükken babam bana hep bıddılık derdi 😜 😁 Ama "dişi" kediye isim koyacak.Durum farklı şimdi 😆 Ne bileyim hacım çok tatlı bir sıfat olduğu için söyledim^^
Harbi güzel görüntü^^
@Mr Sağoalsın. @Musa daral: Hacım hakikaten bugünlerde full +6 basıyorum +7 ye 2 defa gümledi. 3. de tuttu 😎 Yeni charımda hiç item yakmadım henüz pray:
Gökhan sen anca havadan sudan bahset bana. Char almışsın item basmışsın haberimiz yok sin: Ahaha tamam panpa sro oynamıosn dıe demedık .d.d
Sağolasınız 😘
maxcrazy ile yaptığım char takasından aldığım character; - Resim Silinmiş. Yeni charımla ilk alchemy denemem. 🍿 - Resim Silinmiş. - Resim Silinmiş. Yeahhhhhhhh +7 tıuttuuu 🤘 🤘 🤘 🤘 - Resim Silinm...
Melik abine hemen hediye ediyorsun charı makara: Iııı şeyyy aslında tam takas etmedik ya bakıyodum öyle . 😈 Chine sadece blader kullanırım biggrint1, Sana hayırlı olsun bol uniqler 😁 Sağolasın abim...
Sağol panpa^^
Sağolasın hacım, ikimizede^^
Bıddılık. Küçükken babam bana hep bıddılık derdi 😜
Takası yaptık zati^^
Melik abine hemen hediye ediyorsun charı makara: Iııı şeyyy aslında tam takas etmedik ya bakıyodum öyle . 😈