1280*1024 Ekran çözünürlüğü Fail. (Acil yardım)
- Resim Silinmiş. Ayarlar böyle olacak bro aynı bu şekil 🎅 🙄 🙄
- Resim Silinmiş. Ayarlar böyle olacak bro aynı bu şekil 🎅 🙄 🙄
Change resolution. Aynı.
hemen 99 wizz char alıorm areste 😜 wallaha büyük iş bence para al xD 105 TL 😗
Ekran kartın Nvidia mı? 🤝 Nvidia GTS 250 Bro masaüstünde sağ tıkla , nvidia denetim masası var ona gir , solda "Çözünürlük Değiştirme" diye bir sekme var , ordaki seninkiyle aynı değilse s...
Ekran kartın Nvidia mı? 🤝 Nvidia GTS 250
Ayrıca bazı sitelerde de (Facebook,youtube vs) aynı masaüstüm gibi sağ ve sol taraflardan boşluklar oluşuyor.
Tabiki fake olduğunu hepimiz anlıyoruz heralde ama eğlenceli 😆 Ahajhauhangkjsdfgnjdsfngğsf makara: makara: makara: makara: makara: makara: makara: makara:
@Lord Basılmıyorki hacım. Şans yok bak adam tekte +7 yapmış. Hatırlarsan basmıştım nuker chardayken^^ @Keep Hacım oyunu oynuyorsan biraz risk ve adrenalin yaşayacaksın 😎
Fazla belli oluyor daral:
Almış kadar oldum beyler sağolun 😘 Lord_Sniper PM at derim. Konuştum hacım onunla. 🙄
Almış kadar oldum beyler sağolun 😘
Katıldım
Ahahahah kendine yaptığı imzanın yazısını değiştirmiş sana kakalamış tospaa 😁
Ruhu şad olsun ❤️
Kim zaferden bahsetti sanada bu kadar heyecanlandın bro. 😁 afkjhsakfasşfaş tapılacak yorum geldi ^^ Kimsenin zaferden bahsetmesine gerek yok hacım, sadece hatırlatıyım istedim 😎
vahh bizim kadersiz rakiplerimiz 🎅 Deme öyle deme üzülecekler 😜 Ahahaha kral yormlar geliyorr 😈 😈
lordsniper bu char artık seninmi soru: Hayır hacım partysine 24/7 adam lazımdı, bizim wizzleri kullanıyor 😁 gelsin nowalar şimdi 😗 🎅 🙏 Bana nova çıkıpta cebe atarsan sekertirim seni gürkan 😗 big...
Güle güle kullanın rumensaray 😜 Ahahaha makara: makara:
vahh bizim kadersiz rakiplerimiz 🎅 😎
Hiç bekleme, tak +8 e. Ardından B grade ile bas 10 ' u devam.