12.02.2011 Kuponum (90 TL)
Yalnız malesef man utd maçını kaçırdım, yeni bi kupon yaptım 145 TL ^^ 😆 😆 😆 😆 😆 daral: summer4:
Yalnız malesef man utd maçını kaçırdım, yeni bi kupon yaptım 145 TL ^^ 😆 😆 😆 😆 😆 daral: summer4:
Yalnız malesef man utd maçını kaçırdım, yeni bi kupon yaptım 145 TL ^^
Manchester United ~ Manchester City üst oldu ^^ Manchester United ~ Manchester City üst olmaz. Blackpool ~ Aston Villa 2 olmaz. 😘
😱 😱 😱
Ahahahahah sen ban pic demişsin mauhnsyfngdfg makara: makara:
Herkesin görüşü farklıdır hacım, özellikle m.utd maçı üst bitecek diyorum. Ben 5 Misli bastım, 225 TL 💃
adlarını da yazaydın iyiydi 😜 🍺
241 2 sunderland-tottenham Bu maça 2-3 gol diyorum ben.
Resimde dikkatimi çeken tek şey mozillandaki sekmeler oldu. Giripte yok yere hit mi kazandırıyorsunuz? Yok hacım, en sondaki url den bahsediyosun herhalde kuzen warrior/rogue char alıcaktı onu bulmuş...
Gökhan açma şöyle saçma sapan şeyler bi şaka yaptık abartma Peki. 🙄
Yeni moda bu mu gençler 😜 🤝 😈
Ben yatar millet, gn8 all 👋 😴 ❤️
Agghh aghh bitti film, harbi güzeldi ya. Thxxxx üstadd 😘
Kör oldummmmmmmmm 😁 bak öyle kupeli falan gördün biz fikir tepe cocuguyuz ... senin makara: AASDASASFdfmsdlfn şimdi oraya geldi 😆 😆 😆
Ahaahahahaha ruh çağırmada kooptum yaa makara: makara: makara: makara: makara:
Kör oldummmmmmmmm 😁 Ahahahaha makara: makara: makara:
kolpaçino. Hemen akarr 🍺 Abi muhteşemm yaa 🙏 🙏
Tutmaz.
kolpaçino. Hemen akarr 🍺
Önerebileceğiniz komedi filmi ?