SirCurse killed Uruchi #5 [Facespawn] [Video] HD
HD Olarak izleyiniz ki, farkı görünüz 😎 Gürkan'ımın bana hediye ettiği video ile değiştirilmiştir. (Lord_Sniper)
HD Olarak izleyiniz ki, farkı görünüz 😎 Gürkan'ımın bana hediye ettiği video ile değiştirilmiştir. (Lord_Sniper)
@lenn bro gözün dönmüş gibi foto çektirmişsin vallahi.Bu bakış ya apache bakışı ya kafa güzel bakışı makara: @josep no comment 🙏 🙏 Yok hacım, illaki içimiz ısınsın diye maçtan evvel bikaç tane devi...
Gittin gördün mü lan galatasarayı 😜 ps.Ulan yine yenemedik ya 😢 Görmez olaydım daral:
İşte hemen alt tarafımıza asılan o müthiş pankart!
1 Bilet ile 2 kişi puhahahahahaha ❓ 🤔 @extra Özgüvenim herzaman yüksektir hacım, beni seven böyle sevsin ^^ 🎭
@lennet, kuzum sen bimbomlu musun ahahaha canımsın yaaa mekan güzel fotolar güzel teşekkürler bu ruhu bizimle paylaştığın için 😘 Napalım hacım anadan böyle doğmuşuz 😁 Sağolasın ben teşekkür ettim �...
Hi all, maçtan geldim ölüyorum.
Bugünkü hüsran maçtan^^ /Güncel.
Bugünkü hüsran maçtan^^
Ooo Berk, iyi ki doğdun hacım nice senelere 🍺
Hi.
ehehe logo güzelmiş hocam 🍺 Sağolasın hacım 😘
qwer
asdf
1241231241
Nice senelereeeeeeeeee
@Cherry Beleş gidyorum hacım, stadda 1 bilet ile 2 kişi giriliyor stad büyk olduğu için 😁
Karabük tarafına gitçeksek geliyim 😜 daral:
neresi güzel bnun yaa :S:S:S Fikirlere saygımız var hacım. 😘
Selam millet, okeye 4. aranıyor 🎭