||| Ekim Ayının Üyesi Maynard |||
🙏 Spartacusss 🍺
🙏 Spartacusss 🍺
char name _Alastair_ 81 lv force/fire bower Guild _Wkings_ (masterı benim 5 lv olmak üzeredir ve satılıktır)
ya bildiğiniz güncel bi beleş bot yokmu sro 1.205 versyona uyumlu
ya bildiğiniz güncel bi beleş bot yokmu sro 1.205 versyona uyumlu
😊 tamm
saol dostum inş dediğin gibidir msj içinde üzgünüm kuralı bilmiodum
bişi söleyimmi bana biraz sacma geldi 42 de uri tamm e 20 de tg flnda tammda 60 ta yarkanı nası kesion be bilader orda 68 üstü admlar var hemde int sen 60 lvlde kesion elinde sos som sun vs de yok pek...
şimdi bize düşen 2 gün önce indirdiğimz botu silmek o(^^)o
:S benimki hala calısmıo senin ki tbotmu?
ne zaman olcak o yha ohooo
';..;' . milletin işi gücü varya acsınlar sunuda rahata ersek:P
ne zaman acılır
BOT ÇALIŞMIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO İLK CHECKTEN SONRA YAMULDU BU BOT:(
^^ aynılarını yaptım allaha emanetiz
ARKADAŞLAR BANLAMAYIZ DİMİ BENİM 2 CHARIM TBOTTAN BANLANDIDA CRACK MRACK YAUK OLMASIN o(^^)o