62 LwL FuLL iNT NuKeR +60 GLaViE İLE TaKaS OLuR
upupupupupupupup
Pw Server[Sro]
upupupupupupupup
EN EN EN EN YeNı Haber AngeL ısımlı char tam anlamıyla serefsızdır.....Az once benım charım olan 79 lwl full ınt GeCeLorDu ıle takas edıyorduk charlarımızı fakat angel serefsızı gotluk yaptı ve de cha...
bence de gelsın europa crossbow hayranıyım 😊
ewt arkadaslar unıon aramıyoruz bıze onlıne user lazım.... 3 kısı guıldı 4 lwl yaptık artık toplumsal kaynasmanın zamanı geldı dıye dusunuyoruz...
cok guzel ss ler sızı tebrık etmelıyım arkadaslar cok ıyı bır ekıpsınız
umarım solenenler dogrudur ya bır de acılmassa o kdr emegımız bosa gıder bnm charım ztn ezıq 43 lwl ama sızın charlarınız... Yazık olur cok yazık!!!!
umarım solenenler dogrudur ya bır de acılmassa o kdr emegımız bosa gıder bnm charım ztn ezıq 43 lwl ama sızın charlarınız... Yazık olur cok yazık!!!!
cok cok tesekkurler pasam sana nsl tesekkur etsem azdır xD
usta bana undergoıng verıyor saat 18:35 sıze de verıyor mu acaba??
ok anladım verecegım
ok anladım verecegım
Nıck:LasTLeGenD Nıck:LasTLeGenD Bu GeCe guılde alabılırsınız su anda full cekıyor oyun gıremıyorum gece sabahlayacagım (inş.)
Nıck:LasTLeGenD Nıck:LasTLeGenD Bu GeCe guılde alabılırsınız su anda full cekıyor oyun gıremıyorum gece sabahlayacagım (inş.)
s.a. NICK:LasTLeGenD ID:LasTLeGenD (oyuna yarın saat 6 da baslıyorum benı de yarın almak uzere eklersenız cok mutlu olurum sımdıden tesekkurler) 😉
s.a. NICK:LasTLeGenD ID:LasTLeGenD (oyuna yarın saat 6 da baslıyorum benı de yarın almak uzere eklersenız cok mutlu olurum sımdıden tesekkurler) 😉