2 günlük bakıma girdimi server?
eeee ne zaman açılcak 😄 inş çabuk açılır bi süre mysro açam denemesini yapam 😄
Silkroad
eeee ne zaman açılcak 😄 inş çabuk açılır bi süre mysro açam denemesini yapam 😄
girmedi ama pazartesi yazıo inş fazla uzun sürmez xD 😄
sitede vardı denedim şifre oldu acaip heycan yaptım kiiii biri oyundamış 😄 😄 ehuehuehu 😄
yapardım ama edit artık yasak gm banlar die korkuom o yüzden bende as pk yı kullanıom benden demesi sizde bırakın ... konu closed pls..
bırakma knk dvm et guild istersen TurkMasteR her zaman hazır gelmek istersen bekliorum 😊 kesinlikle uniq kapışmaları olmucak ve kardeşlik guildi olucak isteyen gelebilir...
sana düşse uniqleri kim alabilcek knk bırak düşmesin xD 😄
full str blade aç 5 kişi dalsın ölecenmi bakam 😉 benden demesi bütün charları denemiş biri olarak blade gibisi yoq diourum 😄 tek bowu denemedim nuker glavier blader 😄
h.o knk son vuruşu ben yaptım bu arada sana versin die ölcemi bile bile daldım ve sana verdi 😄
1. edit pk lar artık yasak 2. resmi çok güsel yakalamışsın 😄 yukarda ışıldayan şey ne öle 😊 3. vip zaten 😄 4. bizim guilde deilmisin sen 😄
şahsen hepsi sağlam hepsini severim ama bithc de ki sunu unutmamak gerek içim gitti o suna 😊
sonunda bence HEROES deyim 😄 herkesi bekleriz güzel bi ortam var 😉
xD yoq ben olursa ödülleri şimdiden söleyem dedim olcanı ne bilem 😄 sayın adminimize kalmış 😄
knk oyuna gel anlatırım bi ara... bu arada bana ly kestircektiniz ne oldu 😊
ßen rahatım zaten suçlu olduğumu düşünmüyorum suçlu olan emre_akarsu sen neden bana kızıyorsun onu anlamıyorum git charını ondan al...
saol 😊 bu kadar mı kişi yükledi yhaf 😊
baştan yükleyince ne olucak anlamadım media.pk2 diom yeni çıkan orginal pk2 den bahsediom 😉
evet bence de yapalımm 😄 hatta ödülde silk olsun acilen silk lazım 😊
ben senin gibi karaktersiz insanlara ..... derim Senin gibi karaktersiz biri için forumu kirletemiycem ama elbet bi gün karsılasırız birşekilde rahat ol. kardeş charı mı geri aldım düzelttim lwl atla...
bence bitch adamda sun ve 90 lwl chest çıkmış +5 bide sun spear çıkınca bence artık bitch diye düşünüom 😊
beyler orginal pk 2 lazım bu orginalmı yhaf?