kod doğru olsa bile yanlış hatası help!!
lütfen şunada bi bakarmısınız.. ben bi kaç tane daha sabah deneyip koycam.. 15 defa denemiştim.. şimdi 18 oldu.. - Resim Silinmiş.
lütfen şunada bi bakarmısınız.. ben bi kaç tane daha sabah deneyip koycam.. 15 defa denemiştim.. şimdi 18 oldu.. - Resim Silinmiş.
hadi tmm bu yanlış olsun bi kaç tane daha çekip atıyım ayrıca işletim sistemi olarak Hem xp Hemde win7 her ikisindede denedim!..
bende varım fakat 5 tane şifre banlattım az önce deli oldum.. şu giriş koduna yanlış nerde hala anlamış değilim bununla alakalı bi konu açtım bakarmısınız rica etsem.. http://www.extraloob.com/forums/...
bi cevap vercek yokmu koskoca extraloob sitesinde?..
bence en iyi glavie yapılandırması 90 heuksal-90fire-90cold-30lighting...ztn garment olursunuz %20 armora nazaran hıza kavuşuyorsn garment sayesinde.hızlı koşma skili sayesndede +%30 eklenir.defance ...