· TBOT Destek Bölümü
..Hatalar Ve Çözümleri..
beyler ben t botla oyuna girdigimde üstte gözüken trainshow gözükmüyor F5 yapıp stard verdigim zaman bot direk hata vermeden oyundan atıyor bot u baştan tekrar yükledim ama gine düzelmedi bi yardım pl...