· Chinese
Beyler sizce 100 lvlde King hangi karakter olur...!!!
Tabikide Bow
Tabikide Bow
Bence CGH Daha Güzel...!!!
walla oyuna girdim, girdğim gibi savaşa çağrıldım..osmanlilar'dan başka bi guild olsaydı asla gitmezdim savaşa, hem ticketlar başlamıştı hemde 9 gap wardı..welakin gittik,gömdük..Buna'da DW'ın duvarla...