Senseless
jb ref oluyormuş hemen atamasını yapalım lütfen ^^ Teşekkür ederim. 😘
jb ref oluyormuş hemen atamasını yapalım lütfen ^^ Teşekkür ederim. 😘
Gece Yolcuları-Rüya
Gece Yolcuları-Rüya
kefil oluyorsan sorun yok hacım d.mod olarak başlatılabilir zannımca. Ev telefonları yokmuş,onuda belirteyim. 😜
Uygunsa d.mod olarak başlamasını talep ediyorum. 😜 😘
Extraloob.com 2009 Yılı En Sanatsever uyesi : [Prada 1] [wW 6], [Absence 2], [hmzsnmz 2] [senseless 1] [jawbreaker 2] [caprice 1] [majestic 1] [extraloob 5] [SF 3] [JB 5] [Caprice 1] [LonelyLover 1] ...
Uuuu heyecan artıyorr.^^ 🤝 Ps:Herkese hayırlı olsun. 🍺
iverson uçmuş ufolar vahiy falan saçmalamış 😄 ufolara bende inanırım inanmayanlarada şaşarım bukadar kanıt varken ama bu vahiy falan çok saçmalamış ayrıca gördündemi inanıyorsun diye soranlara cevab...
Cleric iyidir.Para probleminde yoktur drugla devam et. 👍
O kadar fotoğraf,belge var.51.Bölge olayı var,daha niceleri.Bunlar resmi belgelerle tescillenmiş,bunları görmezdenmi geliyorsun yani 😉 Tamam işte kaç tane gördün diyorum bende? jaw ne yaptın iyice h...
İllegal yasak.Dmod'sunuz birde. 🙄 ❗
O kadar fotoğraf,belge var.51.Bölge olayı var,daha niceleri.Bunlar resmi belgelerle tescillenmiş,bunları görmezdenmi geliyorsun yani 😉 Tamam işte kaç tane gördün diyorum bende?
@JawBreaker Benim görüşüm bu,herkes inanıp inanmamakta serbest 🍺 Hiç gördün mü kendi gözünle ? Gözünle görmediklerine inanmıyormusun 🙄 O zaman UFOlar soyut?
@JawBreaker Benim görüşüm bu,herkes inanıp inanmamakta serbest 🍺 Hiç gördün mü kendi gözünle ?
Ufolar var ama vahiy falan çok alakasız,saçma.. Nerde var? Heryerde 🍺 http://www.siriusufo.org/tr/default.asp?fx=sayfa_ac&url=foto_galeri.asp Bunu göremedim. 😆 😁
Ufolar var ama vahiy falan çok alakasız,saçma.. Nerde var?
Nice xk'lara hacım. 😘
Bugün habersiz çekilen bir foto. 🎭 l. messi desek yeridir biraz ense bırak ama farklılık babında süppo olacaksın kuzum 🍺 👍 Messiye bezeten tek kişisin. 😆 😜 😈 Ps:Teşekkürler. 😘
Bugün habersiz çekilen bir foto. 🎭 l. messi desek yeridir biraz ense bırak ama farklılık babında süppo olacaksın kuzum 🍺 👍 Messiye bezeten tek kişisin. 😆 😜 😈 Ps:Teşekkürler. 😘
Bugün habersiz çekilen bir foto. 🎭 l. messi desek yeridir biraz ense bırak ama farklılık babında süppo olacaksın kuzum 🍺 👍 Messiye bezeten tek kişisin. 😆 😜 😈 Ps:Teşekkürler. 😘