/// 2009 YILININ EN'LERİ ///
JB imzayı niye değiştiriyorsun hacım ya 😆 Değişiklik. 🤘 😆
JB imzayı niye değiştiriyorsun hacım ya 😆 Değişiklik. 🤘 😆
Anket heyecanı çok güzel darılmaca kırılmaca yok 😄 oy veren vermeyen herkesi 😘 Ooo canlarim benim avatar için biraz şansımız var sanırım 💃 En global modu. 😎
Anket heyecanı çok güzel darılmaca kırılmaca yok 😄 oy veren vermeyen herkesi 😘 Ooo canlarim benim avatar için biraz şansımız var sanırım 💃 En global modu. 😎
Spoiler Extraloob.com 2009 Yılı En karizmatik Admini :Kemalist Extraloob.com 2009 Yılı En karizmatik Site Managerı :Majestic Extraloob.com 2009 Yılı En karizmatik Site Asistanı :WindTalker Extraloob....
Spoiler Extraloob.com 2009 Yılı En karizmatik Admini :Kemalist Extraloob.com 2009 Yılı En karizmatik Site Managerı :Majestic Extraloob.com 2009 Yılı En karizmatik Site Asistanı :WindTalker Extraloob....
Avatarını beğenmedim ... Daha iyisi aranıyor.. 💃
Harika bir rehber daha teşekkürler Enes,son ayarlamaları yapıp puplice açabilirsin.^^ 😘
Kia sağlam marka onu demek istiyorlar. 😆
Ellerine sağlık hacım.^^ 😘 Ps: Sabit.
Unutulduk hemen 😢 😆 En unutulan üyesi.^^ 😆 💃
Unutulduk hemen 😢 😆 En unutulan üyesi.^^ 😆 💃
Beni unutmayın 😆 😁 Kimsin senn^^ 😆
Beni unutmayın 😆 😁 Kimsin senn^^ 😆
Müziği seviyor.^^ 💃
Manga 💃 💃 🤝
bedava verse belki düşünürüm ihihihii 😜 omg 1 milyar'a vericem dese anında 😆 TL dimi. 😁 😆
Makina,telefon vs. bulayım.^^ xD
Hemen indiriyorum. 💃 Edit : %8/9/10 ... 😁 😁 💃 🤝
Açık bırakırsan ramı filan çalarlar tabe. 😜 😆
One,two,three... xD 💃