FB-GS Derbisi Ana Görseli -
Bu başlangıç hacım v.0 bu müthiş bir topic geliyor 😎 🙏
Bu başlangıç hacım v.0 bu müthiş bir topic geliyor 😎 🙏
Pert mi olmuş ne. 🙄 Başta arka plan transparan olmalı. 😘
Bu 8 kişi yarın 12 de online olmaya çalışsınlar.Vay ben görmedim vay ben duymadım olmasın. 🎭 😆 😈 Ps:Katılmak isteyenleride bekliyoruzzz. 🍿
Sen ağlama dayanamam ağlama göz bebeğim sana kıyamam. 😆 😁 😈
Kal böyle, tamamdır budur. 💃
eHia yaptıysa 1 ama ben 7 veriyorum.^^ 😆 😈 Ehh iste.Karmasikligi ve sanki netligi iyi durmamis. Ps; Jaw`in imzasi suan dikkatimi cekti.Gayet hos. lol O senin hoşluğun. 💃 😁
Bahis mi düzenlesek? 😁 😈 Kopta gel eHia. 😆 💃 😁 😈 🎅
eHia yaptıysa 1 ama ben 7 veriyorum.^^ 😆 😈
Jaw ile yapabilirsiniz 😜 En son ben. 😎 Yöneticiler değişiyor aramıza yeni katılanlar oluyor,dona kalırsın bak. 😜 Eskiler çıksın aradan bir banada sıra gelir elbet. 😆 😈
Jaw ile yapabilirsiniz 😜 En son ben. 😎
sizce kim yener Bizde onu söylüyoruz işte. 😜 😈 😁
Marşımız. 😎 😈
Absence 🤘
Hasret sona eriyor! Özlediğiniz, beklediğiniz, merak ettiğiniz şov, “Beyaz Show” bu Cuma başlıyor. Geçen haftada vardı. 😜 😈
ShupaR
3 gün sabittir. 😉
Blonde forever diyorum boşuna demiyorum. 😆 😁 😈 😎
Cumartesi öğlen gibi toplanıyoruzzzzz.^^
Milan Baros. 😎 😆
Boss. 😎