Kadıköyde niye mi yenemiyoruz??
Gelin yamacıma toplu ders anlatayım size atışlar yatışlar hertürlü hareket var bende 🍿 😁 😈
Gelin yamacıma toplu ders anlatayım size atışlar yatışlar hertürlü hareket var bende 🍿 😁 😈
arkadaşım hiç bir program kullanmıyorum üç çarımda blok yedi ortada yalan ve yanlış yok Sbot kullanmıyor musun sen?
İmzadaki amaç g*t göğüs göstermek değildir. 😈 İmzadaki amaç nedir? 😆
Eğik atış filan anlamadıysanız gelin vereyim dersini sonra olaya bakış açınız değişir diyor adam. 😆 😁
qwer
asdf
Keita ya atılan su... - Resim Silinmiş. O değilde,benim fizik dersine ihtiyacım var. 😆 😁 😈
Hamdi beyin yapmış olduğu teklife var mısın yok musun? 😆 😁 😈
Hiç bir bot legal değildir,geçmiş olsun. dogru yanlış var orda vveya sen yanlış bişey soluyorsun Bütün botlar illegaldir yani,cümle biraz yanlış oldu. 😜
Galatasaray alır,ezer,geçer.:P
viewtopic.php?f=654&t=162824&p=1932836#p1932836 Bu topicide ekleyebilir misin bir yerlere. 😜 Oldumu bak bakayım. Tamamdır hacım böyle kalsın. 😘
Bunu bilmem iyi oldu 😉 🕵️ 🤝
viewtopic.php?f=654&t=162824&p=1932836#p1932836 Bu topicide ekleyebilir misin bir yerlere. 😜
Resimi daha iyi kesebilirsin. 😜
Hiç bir bot legal değildir,geçmiş olsun.
Benim açtığım konu kutlama değilki.Şuan insanların kafasındaki Cumhuriyetin anlamını görerek gerçeği ile karşılaştırmak...Bu sayede kimi şeyleri görmek.neyse teşekkürler 🙄 Açılacak global başlığa li...
😆 😎
viewtopic.php?f=185&t=162809
Ne desem yaranamıyorum bende pff. 🙄 😆
asdf