>>> Üstteki Hakkında Ne Düşünüyorsun? <<<
Yenilerden. 😆
Yenilerden. 😆
Her gün still değiştiriyorsun,sabit kal artık.^^ 10/8 Bu sabit kalıcak kanımca lakin imzadaki yazı skilli pek uymadı sanki 🙄 🍺
Her gün still değiştiriyorsun,sabit kal artık.^^ 10/8
Alakası yok.Top hakimiyetini en iyi sağlayabileceğin ayakkabı tarzı budur.Ki bu tür burunları genelde pro'lar kullanır , top hakimiyeti için , şut konusuna gelince ; şutlardada diğer ayakkabılardan b...
Çok pertler şu an. Ayrıca sarı-turuncu değil,sarı-kırmızı. 🎭
XERO,o sisteme kurduysa AF ninki kesin kaldırır.^^ 😆 Benim ki ? 😆 🙏
XERO,o sisteme kurduysa AF ninki kesin kaldırır.^^ 😆
Jaw Gözümden Kaçmadı Pes 2010 ^^ Bana DVD Sini Verin Onuuuun 🤤 Gözden kaçıcak gibi değil ki mübarek. 😁 😎
Adidas F50i 🙏
@İron 4 hacım 4. 😆
O oyuna bir türlü ısınamadım.^^ 😆
İlk ben ekliyeyim o zaman. 😎 🍺
Dog.
SweeTChieF
O adamın çalışmaları çok daha kaliteli oluyordu fakat bu çalışmaya 10/10 veremem. Legend is bek 😎 Hangi adamın? 😆 😜
Neden iki tane konu açıyorsun?Buradan devam. 🤝
Xplosive 👍 Legend olan nick. 😎
Üstad. 😎 Hacı jaw jaw 😆 😁
Legend is back. 😎 🙏
Hayır. İzmit. 😈