/// WIN7 Masaüstünü Göster v1.0 ///
@Fashion Çaktırma resimleri hala güzel.^^ 😁
@Fashion Çaktırma resimleri hala güzel.^^ 😁
Wallpaperde ufak bir değişiklik.^^ 🎭
Beyler Çok yakın arkadaşım Oğuz'un (Jawbreaker) saçları dökülüyo haberiniz olsun 😆 Dolarım buraya. 😆 😁 😈
Adamını seç hacım ben seçtim. 😆 😁 ahahahaha yarıldım bro ne adamsın yaa 😆 😁 😈
NPC satış fiyatı 1 m Ama bu tür itemler NPC den alınmadığı için stalda iyi paraya gider ^^ Elementlere ayırmak daha eğlenceli,acı verici ahahha. 😆
bunları yazarken kim bilir ne kadar eğlendiniz çünkü oğuzla konuşurken eğlenmemek mümkün değil.Çok güzel olmuş zevkle okudum 🍺 🍿 O senin güzelliğin. 😘 ❤️
Yok resimin arka planındaki oyunlardan söz diyorum. 😁 Söyleyince fark ettimde sanki bilerek koymuş hepsini oraya ne ararsan var. 😆 😁
Adamını seç hacım ben seçtim. 😆 😁
Kapışmayın , sonuçta sabit 😆 😈 atlama ulen sen bizim muhabbete , dimi jaw 😆 😈 +JB Ayrıca önce Meta sabitledi. 😆 😈
Ps : Teessüfümü özelde ettim buraya yansıtmayayım 😜 Nedeninide belirttim buraya yansıtmayayım. 😆 😜 buna da muck der geçerim 😜 😘 😜 😜 😘
Kapışmayın , sonuçta sabit 😆 😈 Det tospa. 😆
Ps : Teessüfümü özelde ettim buraya yansıtmayayım 😜 Nedeninide belirttim buraya yansıtmayayım. 😆 😜
Metamorph 94.120.43.65 02 Kas 2009 21:28 Başlık tipi değiştirildi » Cs [1.6] Mods # Genel Anlatım Başlığı görüntüle | Forumu görüntüle 😜 Altındaki ne oluyor. 😆
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim 🍺 Publicte ➡️ viewtopic.php?f=626&t=163687 ❤️ sabittir 😘 ❤️ 🍺 Ben sabitledim. 😆 😈
Ellerine sağlık harika paylaşım olmuş. 😘 ❤️ /Sabit.
En önemli lakabı yok burada söylesemmi 😆 Heryerine dolarım. 😆 😁 😈
Hatırladıkça mutlu olduğunuz , hayattan güzel bir karenizi bizimle paylaşır mısınız ? Her anımla mutlu olmayı bilen biriyim,9. sınıfta matematik öğretmeninin sol kulağını sağ eliyle kaşıması kadar hi...
@jawbreaker, kuzum çok cici ve cool bir adamsın ayrıca acayip pozitif birisisin aynen devam kuzum şu satırlarına da bayıldım ; Internet:İlk olarak extraloob.com gelir aklıma diğerleri arka plandalar....
Kız arkadaşınızda olmasını istediğiniz özellikler nelerdir ? Yeşil göz,baby face. xD Kız olsam üstüme atlıycak sanırım direk 😆 😁 Güzel röportaj olmuş teşekkürler canlar 😘 Atlarım hiç acımam. 😆 Ha...
Teşekkürler,yaparken çok zevk aldık 🤝 😜 🤝 😆 😈