· Genel Bilgiler
FuLL iNT NuKeR SworD Mu ? Spear Mı ?
👴 Arkadaşlar tamam ama bicheonun kötü yanı ne 1.si kasmak bahane 2. ws bahane bicheonda sadece yatır- batır skili war die yatmıolar ben bi ara kullanmıştım fakat fark ettiyseniz her kılıcta damageler...