EXL BBG Evi İlk Eleneni [ alper#24 ]
Daha fazla laf kalabalığına gerek yok . 04 Alper elenmiştir . 07 GreenPearL'ı da korumaya almıştır.
Daha fazla laf kalabalığına gerek yok . 04 Alper elenmiştir . 07 GreenPearL'ı da korumaya almıştır.
asdf
asdf
ehehehe deli ibo yaa şaka gibiama ne sağlam adammış düşünsenize deli ibo evleniyor düğünü köyünde yapıyor aynı gün nihat kahvecide evleniyor düğünü çırağanda yapıyor tüm bjk yönetimi nihatın düğününe...
hadi prada'ya normaldir de hamzanın neyine hayran oldular ahahahaa 😜 Uğurlu Hamza Burdan gelıyor o sevgi 😁 asdhaskdjhhfgsdfhsd Ps: Ataması yapılmıştır.
alper'ime neden bu kadar yükleniyorsunuz 😜 tütün kolonyacısıya ondan mı ihihihiii :))) puhahaha 😈 😆
Açıkcası hiç bir beklentim yok maçtan ama yine de maçın sonuna kadar takımı tv başından destekleyeceğim ^^ Yarın beşiktaşlıyım hamza. 😎 İyi de maç bugün 🙄 Ps: 😈
Az ➡️ Blacklist 😈
yooo bende onu soracaktım sana mı geliyor ki :))) ahahah kanımca özel olarak bana göndermiş 😜
Demedim mi Olympiakos kaybetmez diye ahaha 😆 Ps: 8de 5 hiçte fena değil 👍
Münch gibi kanat oyuncusu , Nouma gibi forvet , Şifo gibi kaptan gelmedi bu takıma 🙄
Akşam yediğiniz her golde seninle canlı bağlantıya geçeceğim ahahaha 😆 ☕ Aramayan... 😈 😆
Bir sabıkası yoksa denenmesi taraftarıyırm ^^ Ayrıca başvurular bana mı yönlendirildi ? 🙄
asdf
ManU. kazanır ve 8+ biter. Ps:Kardeş takım 8taşa avrupa yolunda başarılar. 😎 🍺 Bol keseden atsan ancak bro 😆 Ps: Maç sonu görüşelim 😎
Açıkcası hiç bir beklentim yok maçtan ama yine de maçın sonuna kadar takımı tv başından destekleyeceğim ^^ Yinede inş bir mucize olurda puan alarak döner 🙏 Temennimiz o yönde ^^
Açıkcası hiç bir beklentim yok maçtan ama yine de maçın sonuna kadar takımı tv başından destekleyeceğim ^^
Old Trafford büyülü bir yer orda kazanmak zor.Umarım bir hezimet daha yaşanmaz. ❤️ + Bilmemkaç , açıkcası hiç bir beklentim yok maçtan ama yine de maçın sonuna kadar takımı tv başından destekleyeceği...
asdf
Bu çocuk inanıyor 😆 😈 😆