Felisportus = cihangir14=Zeki
Zeki-ce 😆
Zeki-ce 😆
İzlesinler , görsünler , alışsınlar derim.
Alper elindekini göremedi ki bence ondan öyle sordu ahahahah 😆
Alper elindekini göremedi ki bence ondan öyle sordu ahahahah 😆
Alper elindekini göremedi ki bence ondan öyle sordu ahahahah 😆
@aLper#24 O resme nasıl yorum yapsam diye düşündüm de pek birşey göremedim yüzü belli olmayan elinde mikrofonu olan çocuk 😆 😜 @Fre3 Adam olacak çocuk 😈 😆 @Macro Bayram yaramış sana hacım 😆 😜
@aLper#24 O resme nasıl yorum yapsam diye düşündüm de pek birşey göremedim yüzü belli olmayan elinde mikrofonu olan çocuk 😆 😜 @Fre3 Adam olacak çocuk 😈 😆 @Macro Bayram yaramış sana hacım 😆 😜
@aLper#24 O resme nasıl yorum yapsam diye düşündüm de pek birşey göremedim yüzü belli olmayan elinde mikrofonu olan çocuk 😆 😜 @Fre3 Adam olacak çocuk 😈 😆 @Macro Bayram yaramış sana hacım 😆 😜
Sonuç : Ligde de avrupa da da hedeften uzak 😜 Bro ligde hiçbirşeyden uzak değiliz , avrupa defteri ise hala devam ediyor . Daha çok şey olabilir , net konuşmamak gerek ^^
Demin kilitli bir konu görünce konuyu uplayasım geldi. Lütfen duyarlı olalım bu konuda arkadaşlar.
FB maçı fırat aydınus.Manu maçında oynayan adamlar belli zati 16-17 yaşlarında.Ts'nin hali belli. Bunlarla avunanın hali de belli 😜 Resme bak bakalım ne fırat aydınusun nede manunun hangi kadroyla ç...
asdf
hamzanın abdestli zamanına denk gelmişsin bende msn'de konuşuyordum , oyunda char yatıp duruyordu 😆 😈 😆 😈 Bakın bayramı iyi değerlendirin derim 😜 Mübarek gün ne de olsa 😆
asdf
Red gönderilmiştir.
Hamzayla senelerdir konuşurum msn'de, daha hayrını görmedim keratanın 😜 ehuehehu arada şaşmalar olmuyor değil , o da sana denk gelmiştir abi 😆
Bana da başvuru göndermiş 😆 Direk red gönderiyorum bu elemana.
İyi geceler millet 👋 Herkese iyi bayramlar
Hazır bayram öncesi Mehdi ilan et bak gizli güçlerin var. Hem M ile başlıyor içine doğmuş Kendi kendimi reklam etmeye gerek yok böyle iyi bro 😎 Ps : 😆