Kayserispor zirveye göz kırptı
Bu hafta çok önemli bir maç var. TSL'de haftanın maçı bence . Kayseri evinde Bursayı ağırlayacak 😈
Bu hafta çok önemli bir maç var. TSL'de haftanın maçı bence . Kayseri evinde Bursayı ağırlayacak 😈
Hoşgeldin tekrardan 😘
Güzel Olmazsa Reaksiyon Almaz (gora) 😜 Gora gibisin hmzsnmz 😜 😁 8 hayran var bro ahahah 😁 ps : benimle 9 oldu 😎 😆 😆 hi all ^^ Hi bro 🍺
hamza sağolsun süper bir akşam yaşattı bize 😜 Ne cevher varmış bende de yahuu adıma fun club bilem açıldı 😆 😈 hoyyyyyyyyy. gn8 guys. gn8 bro
Hi all 🍺
😆 😈 olsun ne olursan gel ^^
Yeğenim falan geldi yayından kopar gibi oldum şimdi kesintisiz damara gelin ^^
Yayındayım şu an damar show ^^
Helal hamza süper gidiyosun 😄 Bu kadar hayran varken biraz güzelleştirelim eğlence yerimizi ^^
Geldim geldim beklerim yayına haydin doluşun 😆
hayırlı olsun ama Flatcast eskimedimi yahu? biz 3-4 yıl önce radyomuzda Flatcast'ı kullanıyorduk ^^ Valla ben kurucu falan değilim , bi heves vardı içimde aldım dj şifresini girdim direkt ve epey de ...
Seni seçtim pikachu ^^
asdf
Eğleniyor muyuzzzzzzzzzzz 😆 😈 😁
asdf
Facebook - DJ Hamza Hayran Sayfasına Hepinizi Bekleriz 😎 http://www.facebook.com/pages/DJ-Hamza-Fun-Club/202884508360?v=wall&ref=ss ahahah nereden esti valla gurur duydum kendimlen 😜 😆
yayın çok güzel ^^ ps:hamza ağabey ses çok cool ^^ yayın çok güzel ^^ ps: hamza ağabey ses çok cool ^^ bitirdi beni bro 🙏 😆 Beni sizler yarattınız 😆
şaka maka ses karizma , ufaktan kenan ışık'ı anımsattı 😜 Harbi mi ? 😈 Ps: 😎 Hacım gör beni yayında ahahah ule 2 kişi de olsa insan heyecanlanıyor hitap ederken millete 😆 Ahaha.Ben varım ondan böy...
Hacım gör beni yayında ahahah ule 2 kişi de olsa insan heyecanlanıyor hitap ederken millete 😆