Bankocu ''Kamil Abi'' Köşesi
Kamil abinin vizeleri var 😈 😜
Kamil abinin vizeleri var 😈 😜
asdf
Tarkan maç kodlarının yanına takımların isimlerini de yaz ule arattırmak tek tek maçları bize 😜
Wuu hayırlı olsun Adem abi ^^ 😘 ❤️
İki renktaş takımın mücadelesinden fenerin bu kez zorlanarak da olsa haftalar sonra üç puan alacağını düşünüyorum.
Aferin sana Tarkan 😆 😜
viewtopic.php?f=225&t=170421&hilit= Kilit lütfen. Gerek yok kalsın öyle yine bir sorunu olursa devam eder oradan ^^ 👍
Hafiften ıp ıp ıp ıp yapalım 😈 😎
Kaynak :nba.com bro 👍 Kobe teşekkürler hacım 😘 ❤️ @Milano Bro şu gece maçlarına bir çözüm bulmam lazım yurtta izleyemiyorum bana gece canlı canlı anlatsan maçı diyorum hea? 😜
asdf
Wuuu ellerine sağlık hacım 😘 ❤️ /Sabit
Napsın abi geldiyse tuvaleti ? Halı saha maçlarında son 10 dk gelirse bile eğer dayanamam ben adam 90 dk nasıl dayansın 😜 😁 😈
Yahu o kadar paranın içinde yapmayacaklarda biz öğrenci bursuyla mı yapacağız 😆 Kesin hatunlarla para da anlaşamadılar hatunlar da olayı basına sızdırdı 😜
Bro bu çok karmaşık yahuuu 😜
Tebrik edelim postumuz artsın 😈 Sende bendensin bro 😘 ❤️ Ps: Tebrikler bro 😘 ❤️ Ps2: Üni gurbette olmayaydı da beni göreydin sen aghh aghh şimdiye 13 k olmuştum 😜
1 haftadan az süre kaldı , heyecan dorukta sayın seyirciler 😈
Elin herifi yapıyor yahu 😈 😜
Elde var birrr 😎 😜
İlk yarı berbat bir galatasaray vardı sahada antalya biraz daha becerekli olsa işler değişebilirdi. İkinci yarı ise sanki sihirli değnek değmişcesine iyi bir galatasaray vardı. Keita show yaptı resmen...
Her yaz birkaç popüler şarkı yazıyor baharda unutuluyor yazın tekrar sahneye çıkıyor ^^