Tutan Kuponlar Buraya^^
fazla haraket yok iddaa bölümün de :!!&%&! yeni rekorlar bekliyoruz 🍺 Evet gençler boş durmayın ^^ Ne diyor iddaa reklamında ; ''Oynamazsan kazanamazsın'' 😆 😈
fazla haraket yok iddaa bölümün de :!!&%&! yeni rekorlar bekliyoruz 🍺 Evet gençler boş durmayın ^^ Ne diyor iddaa reklamında ; ''Oynamazsan kazanamazsın'' 😆 😈
Wuhuuuu 😱 ne yaptın sen abim ya . Hayırlı olsun , güle güle eskit 😘 ❤️
asdf
Milleti 2 kere yazarlar bizi yazan yok 😜 😆 😁 😜 En Sanatsever uyesi'nde 2 kere ismim var 😜 Ohooo adam gibi yapın işinizi yahuu olmuyor böyle 😜 😆 😈
Miraç (Spare) in referans olmasıyla dmod seçilmişti. Miraç bir kulağını çeksin bakalım ^^
İyi yine kimse fark açamamış 😜 Tahmin yapamayan varsa üst sıralardan onlara yaklaştım biraz daha 😆
Done ^^ 🍺 😘
Ecsro vip bölümü taşınması gereken konular listesi 😆 viewtopic.php?f=357&t=170079 viewtopic.php?f=357&t=169607 viewtopic.php?f=357&t=169589 viewtopic.php?f=357&t=169747 buraya ----&g...
Oylarımızı verdik sonuçları bekliyoruz. 🤤 Sonuçları tahmin edebiliyorum 😈 🎭 😈
Oylarımızı verdik sonuçları bekliyoruz. 🤤 Sonuçları tahmin edebiliyorum 😈 🎭 😈
En çalışkan üye kısmında iki kere ismim var 😆
Tosbaa ya bu tam 😜 Bana başka zaman mesaj falan atmaz işi düşer işte şunu siteye söyle falan baktım sabahın köründe mesaj atmış tam tosbaa 😜
Asistan oyum bir adet daha artmış durumda 😜 Thx GK ❤️ 😘
Asistan oyum bir adet daha artmış durumda 😜 Thx GK ❤️ 😘
Aghh o nihat olmaz olsun o nihatın yerine ekrem olsa daha iyi vururdu son vuruşları 😆 Ps: Giden 2 puan olsun sezon uzun şampiyonluk bizim olacak 😎
Aghh o nihat olmaz olsun o nihatın yerine ekrem olsa daha iyi vururdu son vuruşları 😆 Ps: Giden 2 puan olsun sezon uzun şampiyonluk bizim olacak 😎
asdf
wahh wahh durum çok vahim hmzsnmz ağabey benim gruptan adamlar gitmeye başladı 😆 ps:üyelerimi çalıyorsun kıskançlıktan ahahhah 😜 loooool İstiyorsan bir tartışma konusu açıp kardeş grup olarak göste...
634 😎
Fink'i bilmem ama Ernst gerçek bir Beşiktaş'lı ruhuna sahip. Pascal Nouma gibi Beşiktaş'lı Ernst olarak hatırlanmak istiyorum demesi de cabası^^ 🤘