Harbi "Eşek" arısı
😆
😆
oha len yeni mi 😜 😆 😜 Bayadır duruyordu bakan olmamış , eleman daha fazla ümitlenmeden red yollayayım dedim 😈
Red gönderilmiştir.
Red gönderilmiştir.
Paraya kıyıp 3d ile izleyin derim ayrı havası oluyor 😎
asdf
Bu da benden olsun Haziran 2009 Spoiler
asdf
görmüştüm bu grubu siz mi kurmuştunuz ? ^^ hmzsnmz tarafından kuruldu. 660 😴 👍 Paylaşım yapıldı 😗 😘 👍
Olumlu
91 li adamlar 18 yasına mı bastı wahhh ulen harbiden biz bayaa büyümüşüz 😜 bkz. ben 😜 😆
asdf
Cle zor olanı başardı 😜
Hayırlı olsun ^^
Hayırlı olsun ^^
Aveası olanlar her daim yazabilir 😜 Diğerleri de kontorlerine kıyarsa bende kıyarım 😆 😈 Yazarım bak ? olurrr 😜 Aveası olanlar her daim yazabilir 😜 Diğerleri de kontorlerine kıyarsa bende kıyarım...
asdf
asdf
Aghh uleynnn gece kantini kapattırmama ihtimalim olsa yapardım bu maç için 😈 Ps: LAL evinde favori
ahahaha 😜