Enteresan bir grup xD xD
wahhh grubu unuttuk iyi mi :/ :/ up 🙄 😜 Ps: 676 😎
wahhh grubu unuttuk iyi mi :/ :/ up 🙄 😜 Ps: 676 😎
😱
Ule finaller yaklaşıyor falan fişman derken biliyorsun nete giremiyorum :/ Kontör desen zerre kadar bile kalmadı. 😢 Geçmiş doğum günün kutlu olsun ciğerim 😆 Nice musmutlu yıllara 😘 ❤️
Ataması şettirilmiştir 😆
Olumlu diyelim bakalım ^^ PS: Denemesi bedaveeee 😜
2 hours ago... 🤘 Bu da efes maceramdan dönüş yolunda ben 😜 Spoiler Hangisinin ben olduğumu söylememe gerek yok herhalde 😆
2 hours ago... 🤘 Bu da efes maceramdan dönüş yolunda ben 😜 Spoiler Hangisinin ben olduğumu söylememe gerek yok herhalde 😆
2 hours ago... 🤘 Bu da efes maceramdan dönüş yolunda ben 😜 Spoiler Hangisinin ben olduğumu söylememe gerek yok herhalde 😆
asdf
Hayırlı olsun herkese ^^
😱 Müthiş olmuş gerçekten 🤘
pardon aGa 😳 işine karışmak gibi oldu ❤️ Est. ağbi 😜
PM'de atalım Hamzacım işin yoksa 😘 Atamasını yapınca direk bilgilendirme olarak pm de atıyorum zaten abi ^^
çalışan kazanır,elması kızarır 😆 ahaha bu lafı duyunca aklıma extra'nın elma - elmas karmaşası geliyor aklıma 😜
Olumlu ^^
Ataması yapılmıştır.
Kesin gelen varsa ben birazdan yola çıkıyorum. Akşam 6 civarı beni arayıp bulabilirsiniz^^ Ps: Hadi sağlıcakla kalın 👋
Adam yıllardır yapıyor bunu 😎
😁 😜
memberlist.php?mode=viewprofile&u=261171 asdfphgkğpahkupaf 😁 loooooooool 😁 😈