Server Durum Bilgisi [ONLINE]
online:21:40 ben gırıyorum oyuna suanda
online:21:40 ben gırıyorum oyuna suanda
ne yapalım kardes baska bot bulda ındırelım ozaman
cracksız mı bu yaw
bende de dbot uygulama hatası verıo
bence komık deyil
Üyelik alamadım, üyelik istiyorum' Lütfen bıde ecsroda uyelık var bende oo olur mu?
Ellerıne sağlık kardesım
Ellerıne sağlık kardesım
Ellerıne sağlık kardesım
Ellerıne sağlık kardesım
bende varım bı o kalmıstı zaten butun sroyu oynadık bı bu kaldı 😄
ben bi türlü uyelık alamadım yhaa yenı baslıcamda oyuna
yhaa zaten sıte kapalı uyelıkte alamıyoruz bı zahmet uyelık verırmısınız.
Teskkurler
Ellerıne sağlık
avrupa karakterler var mı barı
sen benle dalga mı gecıyon
LazKoPaT guıld LeGendlarios
tamam bende sımdı medıa ındırıom gelıcem
Aynen kardes yoksa bot kafayıyıyo 😄