İş İlanları
şu 0 yaşını aşmamış 10 yıl tecrübeli askerliğini yapmış var ya orda koptum işte Very Happy
şu 0 yaşını aşmamış 10 yıl tecrübeli askerliğini yapmış var ya orda koptum işte Very Happy
kardeş hepsi birbirinden güzel topiclerinin az kaldı 2-3 tane daha okudummu hepsi bitiyor Very Happy
reklam kokuları alıyorum mayk iyi fikir aslında binlerce kişiyi kapsayan bir sitede reklam yapıyorsun hemde beleşe okuyanların %0.01 i bile kayıt yapsa senin için gayet iyi bi kazanç adminler neden ba...
aynı konu d.km.n forumlarında da vardı önemli diil alıntı yapmak serbest forumda (dil ve anlatım 10. sınıf ilk konu Very Happy )
bu adamlardaki zeka bende olcak öss de full çeker oxfordda beleş okurum Very Happy
pu a ha ha ha ha ha
bu adamı işe alan adamın aklından şüphe ederim Very Happy ama son cümlede damar konuşmuş adam jilet verin bana Very Happy
hepsi birbirinden kötü ne adamlar varmış be ( şimdi de var Örn:bush )
sro hastasıyım günde 1-2 saat elle lvl kasıyom Very Happy
Hikaye guzelmiş gerçekten Kadın dua etsin adam centilmen çıkmış ya recep ivedik olsaydı Mr. Green recep ivedik Very Happy puahahaha valla o kadının yerinde olmak istemezdim Sad
167561600000 bu da ne ki? benim sahip olduğum dolar miktarında daha fazla 0 var Very Happy
kanım dondu Very Happy
Kız:Nasıl görünüyom? Erkek:Görmüyom,gözlerimi kapattım en iyisi buydu bence sonuncuda fena diil
yazının sonunda keşke alıntıdır diye belirtseydin google ye ilginç bilgiler yazınca bunların hepsi ve 10larca katı daha fazlası çeşitli sitelerde çıkıyopr ama olsun emek harcamışsın parmaklarına sağlı...
tavşanın son isteği bu ayı dişi olsun dünyadaki tün ayılar erkek olsun hepsi bunu arzulasınlar olsaydı daha iyi olurdu ayının sonunu tahmin bile edemiyorum Very Happy
güzel paylaşım
araştırmaya falan gerek yok okunabilir gayet iyi okudum da şöyle bi sorun var normalinden daha yavaş okudum
bunu biliyodum arkadaşlar fıkra diye anlatıyolar Very Happy
hehehe subaru nunki manyak olmuş acaba ferrari ve porche nin yanında hangisi otobüs kalıyor ??? tahmin ettiğiniz gibi porche puahaha Very Happy kendisini avutmuşlar sadece asıl otobüs subaru Very Happ...
BOTA HAYIR !!!!!!!!!!! kusura bakmayın büyük yazdım ama hayatımda en gıcık oldugum şey botla kasanlar gold botlar honor point botlar botlar botlar botlar ....... en güzeli diablo ne bot var ne bişey