· agBot Destek Bölümü
Agbot yüzünden hacklenen var mi ?
ÖNCELİKLE S.A ben 30 lvl den beri bedava t bot sonrasındada ağbot kullanıyorum 85 lvl im banlanmadım ama yarın banlanmayacağımda kesin değil benim tavsiyem multiclientte botun yanına bi çar açıp kastı...