Bom OynamaK İsteyen İçeri xD
bom xD
FutboL (Babaeskispor) :D
bom xD
Kardesm sana tavsiyem Cold-Liqht-Heuksal en sağlam charın böLe oLur bana qöre.. ama sn bilrsn
Nice senelere world .. 😄
Beyler en yakın zamanda bende aranızdayımm..
Ellerine sağlık...
qüzeL char karDesm En ykn zmnDa aranızDaymm Scape qüzeL oLms. Msn degil burası. Türkçe harfler kullanalım lütfen. (q).. Bunu yazmadan geçemeyeceğim. Tamam kardeşim ö.d bidaha olmaz elim alısmıs ne ya...
qüzeL iTem h.o
qüzeL char karDesm En ykn zmnDa aranızDaymm Scape qüzeL oLms.
Hmm waLLa bn Fire-CoLd-Pacheon KasabiLrm sizce nasıL oLur
yorum pLs.. yha
bdbdbdbfömgnösffçömdfçömfö
asd
qqaazcscadascdazdaxcasdas
asfas
asfd
qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq
afdaz
sdfds
xcfszcsavdsqq1123
tmmmsfsdfdssdfsdfsdfds