Babywizard/_BİG_EAGLE_ 104-108 Wizz/Warrior 2 Char 100 SİLK
tmm anlaştık.. aracı olarak topic263761.html başlığını inceleyin..birde charın e-mail koruması varmı?
tmm anlaştık.. aracı olarak topic263761.html başlığını inceleyin..birde charın e-mail koruması varmı?
facebook sayfanı kapatmışsın kardeş. Neyi ekliycem?
Lenneth nickli arkadaş aracı olabilir topic263761.html başlığı incelermisiniz
Konu güncelmidir chara talibim pm den görüşelim
Konu güncelidir. İletişime geçelim. ciddi alıcıyım
Satmayı düşünürmüsünüz?
bende hizmetinizden yararlanmak istiorum pmden iletişime geçebiliriz. HELL_PRENS e pm attım.
SATILMADIYSA CHARI ALMAK İSTİYORUM. TL OLARAK SİTENİN VERDİĞİ HESABA ARACILIK ÜCRETİ DE İÇİNDE 150 TL HEMEN HAVALE YAPACAĞIM. CEVAP BEKLİYORUM..
bot-cave sitesine bağlanamıyor. sbotu hiçbiyerden indiremiyrm. bazı bölgelerde sbota giremeyen kullanıcılar var sanırım ttnet kaynaklı bir sorun. netin düzelmesini bekliycez. Daha kötüsü sbotun yeni s...
elle yazıyrm ıd ve pw yi olmuyor. otomotik girişide kapatttım olmadı. bilgisaya reset attım yok. ne önerirsiniz. Cvp yazarmısınız.
Botserver status : Error - Connection failed! yazıyor Açağıda bot durumunu gösteren kısımda not olarak: For relogging into the game the last (valid!) login information is taken that you physically ent...
vermiş olduğunuz ıd ve pw yi botun login sayfasına yazıyrz. Doğru yer yani. Zaten 4 gündür sorun yoktu dudup dururken oldu efendim xD
pardon efendim 😊 afiyet olsun pmnizi cevapladım xD
upp
upp
up
cvp bekleniyor. satış devam ediyormu acaba?
sadece satın almayı düşünüyrm ortak olunmayacaktır.
birde old customer midir?
fiyat belirtirmisini?