· TBOT Destek Bölümü
Hata var bi bakar mısınız?
YA BENIMDE OLE OLUYO PCYI ACIYOM OYUNA GİRİYOM POTCUYA GELİYO OYUNDAN ATIYO YARDIM PLSSSSSS LİNKİ YA DA NERDEN INDIRCEMIGIMI SOLERSENIZ İİ OLUR Mr. Green hmm
YA BENIMDE OLE OLUYO PCYI ACIYOM OYUNA GİRİYOM POTCUYA GELİYO OYUNDAN ATIYO YARDIM PLSSSSSS LİNKİ YA DA NERDEN INDIRCEMIGIMI SOLERSENIZ İİ OLUR Mr. Green hmm
ya lütfen yardım edın ındıremıyom LİNKE tıklıyom http://rapidshare.com/files/69419175/TbotSro1113.rar bu sıteye giriyo daha sonra ne yapcagımı bılmıyom yardım edın Neutral
YA İNDİRE TIKLIYOM http://rapidshare.com/files/69419175/TbotSro1113.rar bu sıteye giriyo daha sonra ne yapcagımı bılmıyom lütfen yardım edın Rolling Eyes