lütfen yardım edin
kardeşler ya ben xp cd sini kaybettim içindeki asya dilleri ni bana verebilir misiniz rarlayıp paylaşır mısınız yüzdüm kuyrğuna geldim lütfen yardım edin
kardeşler ya ben xp cd sini kaybettim içindeki asya dilleri ni bana verebilir misiniz rarlayıp paylaşır mısınız yüzdüm kuyrğuna geldim lütfen yardım edin
ben tamam herşeyi hallettim en nayet şimdide seçili yaptırma dizisi bilmemne dio napmalıyım
abi ya günlerdir uğraşıom server ı çözüm bulamadım yaw lütfen kesin bişi söleyin uzun bişi Shocked
sayfada yazan herşeyi yaptım herşeyi giriom t bota checking dio hep öle kalıo server exe ninde hatası yanda duruyor loopback te tama herşeyi bana kızmayın kardeş ollmuoooo çıldırcam lütfen bir şey yap...
arkadaşlar lütfen yardım ediniz server exe dosyam hata vermesi yüzünden botu kuramıyorum lüfen yardım edin lütfenn loop backde sorun görün mü tüm işlemlerini yaptım uzun bir hata gönderio
ya şimdi bende srobot die bir klasör yok sadece programı var,
Auolt Error Line 0(file''C:/prograf files/silkroad(server.exe''): run(''TbotSro913.exe'') Error:unable tu execute the exnermal program. sistem belirtilen dosya bulunamıyor. Tamam
ya hayır onu okurumda kardeş o server exe dosyası onu tıkladığımda bir kaç satırlık hata verio loopbackde yüklü herşeyi ayarlı şuan çalışıo napmalıyım lütfen Embarassed
ama peki nasıl yapacam ben kaldığım yerden kardeş ilgilendiğin için saol