· iBot [ Ücretsiz Beta Clientless Bot ]
iBot'u Çalıstırma [Resimli]
arkadaslar bende de bi sorun war win 7 home kullanıyorum denildiği gibi phmediapatcher'dan custom yapıyorum sonra denildiği gibi run hack shield yapıyorum ancak java falan bişiler yazıo.. javayı yükle...