Hangi ünlüye benziyorsunuz?
Bakış Benzeşmesini buluo ..Sima Benzeşmesini Diil Mr. Green
Müzik , Resim , Tiyatro , Edebiyat..Kısacası Sanat!
Bakış Benzeşmesini buluo ..Sima Benzeşmesini Diil Mr. Green
Biraz trajikomik..teknolojinin ne kadar hızlandığını..adımlarını hızlandırdığını görüyoruz....Çokda Uzun zaman önce diiildi yani bu 3310
sağol adamım..teşekkürler
Bu ne arkadaşlar canlanın biraz yaw kahvekeyfi
yokmu baba yiğit Very Happy
hani yoksun?
Çilelerimiz garantiye alınmadıki server çkse boqu yidik Very Happy
yat sen maçtan gelmedinmi olm Very Happy uyu da dinlen biraz Very Happy
yardımlarınız için saolun..ancak bu hep böle sürerse zaten oynanmaz..saçmalık gibi gelio ..bi o port bu şu port..umarım düzelir yoksa oynayamicam..eğlenceden çok stret vermeye başladı
doğru yazdığına eminmisin ..herşey doğru deniyorum ama inspection uyarısı gelio
Bununda Ömrü Kısaymış ..buda bitti Very Happy
evet malesef dc verio..sağlam bi port yokmu ya Sad
Bence Şu ana kadar yaptığı En iyi Albüm RAPSTAR'dır. %100 katılıyorum
Fotoğrafları Görünce bir başka oluyorum ellerinize sağlık arkadaşlar süper fotoğraflar özellikle içlerinden bi kaç tanesi varki çok duygulandırıcı...teşekkürler... Neutral
Arkadaşlar sanırım bir kıpırdama var gibi...server undergoing yazısı artık daha hızlı geliyor..sanki bişiler var..umarım cuma günü açılır o günde açılmazsa ..tamamen umudu keseriz..ama şöyle bişide va...
Hasretimle Yandığım okçu charıam devam etmenin mutluluğunu yaşarım heralde... headbang2ft9
Moruk Bu char bi canavar..Hotana koy Tarasın her tarafı..yıksın yaksın...10 numara wala..hayırlı olsun ne diyeyim umarım boş gitmez detective
Arkadaşım biraz sakin ya..sadece bir oyun...hepimizde bekleme durumundayız..aynı dakikaları paylaşıyoruz... :?!!!
Hala 5 gün....Açılsada oynayabilsek...Başka oyunlara kayıcam yoksa Very Happy
Dostum Merhaba..Guruba Girmek istiyorum Eğer KAbul görülürse... Bi post problemi var ama http://punksly.spaces.msn.com adresine girip bi bakarsan rap le ne kadar iç içe olduumu görürsün...şimdiden teş...