· TBOT Destek Bölümü
beyler loopback nasil kapatabilirim lütfen yardim...
cok sagolun beyler kaldırdım Very Happy
cok sagolun beyler kaldırdım Very Happy
yok oyle olmuyor bı hata veriyor ben loopback nasil kaldıracam senin dedigin gibi yaptıgımda bir hata veriyor
beyler benim pc tbot yüklemiyor bir hata veriyor İnternet Explorer şunu yükleyemiyor: . Sunucu bağlantısı normal olmayan biçimde sonlandı her denedigimde bu hatayi veriyor PC ne yapabilirim lüften yar...
kardes bo loopback nasil kapaticaz biliyormusun