Havale yolu yardımmmm
hesap bilgileriniz gerekli.
hesap bilgileriniz gerekli.
haftaya salı kuzum geç cevap verdin ne yapayım ^^
okan abi old custom sbot alıyormusun? tabiki ^^
aynı gün alıyorsunuz ptt'den 😎
ve bir de bilgi arşivine sabitleyin pls 😎
evet.
özel mesaj gönderilmiştir ^^
aracılık yaparmısınız ben herhangı nasıl yapılacagını bilmiyorum yardım edermısınız msj atarmısınız bana yönlendırın lutfen özel mesaj gönderilmiştir ^^
zamunda yeterlidir kuzum ^^
Hadi bakalım inş ^^ Reklam fena değil.Daha iyi olabilirdi aslında 👴 En azından o sahada yatan adamların kısmını kesseler daha iyi olur berbat espri summer7: aynen katılıyorum tam benim yorumum bu iş...
ödemen yarın hesabında olacaktır ödemeyi alınca bir teşekkür isteriz 😘
guatha işte böyle hacım şimdi pişmeye başladın kastır kastır seni yeşil görmek istiyor herkes 😘
denetim masası ağ bağlantılarına gir yeni ev ağı oluştur de çıakcaktır senin ev ağının adı ^^
topicteki her bilgi tarafımdan yapıldı o bulduğun videoyu da bize uygun şekilde editledim sen ise alıp koymuşsun benim linklerin içerisinde ki malzemeleri kullanmanı tavsiye ederim ayrıca yazı fontun ...
Red.
viewtopic.php?f=11&t=202627&st=0&sk=t&sd=a&start=0
Bir çok insan hala Google'den Facebook yazıyor aslında yinede Google olması gerekti. ps: Facebook'a bile artık fazla girmiyorum 😜 onu Türkler yapıyor sadece annemmmmmmm biggrint1
pande tam bir twilight oyuncusu tipinde varya şokeyim resmen edwarddd'ımmmm makara:
asdf
sonuncu hariç diğerlerini gzl yapmış çünkü sonuncuda gerçekten kağıdı degiştiriyor ve evde yazdığı numaraları kıza veriyor ^^ 2.ciyi çok gzl yaptı onu nası yaptı hala çözemedm xD pff zati herife kıl ...