· MBOT Destek Bölümü
Adet Sınırı Yok!! M-Bot & Sbot Account Satılıktır
Sadece uyelık almak ıstıyorum . Ozel adresını mesaj olarak atarsan sevınırım
Sadece uyelık almak ıstıyorum . Ozel adresını mesaj olarak atarsan sevınırım
guzel paylasım da dostum bıraz bılgı versen sevınırım kac para ?
Beyler şuanda server durumu nedir ?
Bende almak istiyorum fakat pm atamıyorum ıletıler dusuk oldugu ıcın
MusKeTeeR_ dostum bu gm hem baş belası hem kral adam arada banada denk gelıyor 😄 Bu arada benı tanıyorsun karsılastık Malazgırtde TwistedArr0w