MYSRO ITEMS ~ SILK ~ SP SATIŞLARIMIZ BAŞLAMIŞTIR
çok pahalı 500 silk 10 $ ama almayı bilmiom işte 😄
çok pahalı 500 silk 10 $ ama almayı bilmiom işte 😄
500 silk 10 dolar şimdiki tl le desek 20tl çok kazık..
500 silk 10 dolar şimdiki tl le desek 20tl çok kazık..
lanet olasıca telefon bni batırdı yoksa 500 alcaktım :Dd
lanet olasıca telefon bni batırdı yoksa 500 alcaktım :Dd
lanet olasıca telefon bni batırdı yoksa 500 alcaktım :Dd
lanet olasıca telefon bni batırdı yoksa 500 alcaktım :Dd
lanet olasıca telefon bni batırdı yoksa 500 alcaktım :Dd
lanet olasıca telefon bni batırdı yoksa 500 alcaktım :Dd
hamburg alır 😄
bro banada al yaw 1 tane 😄 1 çar daha kasacam 😄
Earth Ghostlarda kasıyodum birde ne göreyim 😄 . Kocaman bir kutu 😄 . Önce 16 lwl olduğunu görünce şaşırdım ama itemin üstüne gelince sun olduğunu gördüm ve çığlık attım 😄 Umarım hepinize düşer 😊 ...
sanada uruda pk olmuşlar şerefsizler..
HALİL FURUCUYA BAK BEA :d +9 76 kalkanı 2.1 milyardan almışlar 😄
ilk som benim 42+0 som spar çıkmıştı bana mysronun ilk açıldığı zaamnlarda
C31 😄
bach da TraficMonsTR yaz
yaw kaç gündür oynua girmion neden şifreyi unuttum başka çar açtmı bende 😄
halil bro ben oyuna giriyorum id şifre yazma yerinde ??? ????? die hata çıkıyo ondan az sonrada ?????6???????????????? böyle bişiler çıkıyor neden olabilir?
kardeş sjsro üyelik lazım bana alabilirmisin?