>>>Dc'ye SoN Artık DeMeniN Vakti Geldi<<<
-
-
yuğ ya sen ansıl modsun ctrl + v ne sağlık bu konuda bnm türkçe srobot olduğu gibi alıntıtıdr diye yaz bakam oraya snn nasıl mod yapmışlar ya bak çocuk ordaki almalibre bnm bidaha alıntı diye yazmazss...
TMM SROBOT 1.30 ÇIKINCA BU SİLK.DLL çalışmıcak görüşürüs o zaman koyda görem
O RESİMDEKİ ROGUE bnm bide ban googleden deme bne snn gibileri çok gördüm istersen başka fotolarını gönderem resil olma
ya yuğ bukadardamı olur çalıntı yapmışın tampaylaşta bnm konum zaten o ben almalibre DNA İİ bak kim açmış o konuyu arkadaşlar zaten bu 1.79 çalışmıyor ben 1.79 çalşına hazıraladım koydum extaloob ya e...
AGA BİZ NASIL BLEŞE KULLNABİLRS BİZDE HESAP YOK AMA
ama dc sorunuda t-bot exeye bağlı
size bişi sölyimmi istsenisz 1023 isterseniz 2000 e yapın bir şey değişmes nie derseniz çünkü biz yine 919unu t-bot exe sini kullnıoyrus değişir derseniizde nie ozaman filtre ayarları düzelmedi ??
çalışıora am aynı sorunlar görev itemlerini toplamıyor kafasına göre toplama yapıyor
dostum bazı hatalr var skiller faln ikincİ girdiğimizde düselir demi
ya modlar baksında sabitlense çok güsel olur:D
YA ARKDAŞLAR çalışan VARMI extraloob şuna bi bak ya
istersen bide orjinal silk.dll dosyasını tarat aynı sonuç
kullanan kullansın kulanmasssan kullanma:D
ya kardeşim sen benim kim olduğumu biliyonmuda konuşuon www.???paylas.net sitesinin bot bölümün modlarına bak bakam orda kim var
bakan bakıyo bi teşekkür eden yok öle olsun
yeğen bu srobot paralı ii kasar yane