çalışıyo teşekkurler ama ufak bi problemim var arkadaslar
tesekkurler _A_R_E_S_ ..Ben o tüm cozumleri okudum da loopback her zaman aktif gozukuyo ama her oyundan dustukten sonra tekrar loopback yapmadan girince direk masaustune atıyo.Nese her defasında kurar...