Oyun Açıkmı?
bnde 3.5 oldu
bnde 3.5 oldu
umarım oyun kapanmz yaz boyunca sıkıntıdan patlar insan svglmden daa çk vakt ayırıorm walla 😄
ya şifreni iyi düşün hack feln deildir..
şuan VIP serveri online onuda kapatmaslar zaten para kazanıyor adamlar..
adamlarn cwp wericeği yq bnce..
adamlarn cwp wericeği yq bnce..
eywallh..
media,particles ve data pk2 nin 10 dg indirrsen sanırm düzelr
daha önce açklama getirilmişti antivrstn dolyı..
yeni media pk2 i indir 10 dg olanı ve particles ve datapk2 yi de indirmen lasm 😉
geri almşsn dely i helal walla 😄 okul kapandı olm girersin sen grersn 😉
abi naytta dupe +8 shardı sırf zevkine sırf ulen npc ye +8 shard verdim demek içün sattıgım 😈 yada üzerimdeyken sildiim olduda herif sunla da...k gecmis yaa hll kardes 1 nomerosun 😄 sevdm bu cevabı...
gerksz konu açmıcazda bşka yerden bilgi bulamıyorz ki
yuhh ya check di şmdi saat 12:05 22 haziran hy allah 😄 şmdide start gelmiyor..
yuhh ya check di şmdi saat 12:05 22 haziran hy allah 😄 şmdide start gelmiyor..
o nasıl bir nicktir ya
o nasıl bir nicktir ya
10 dg ile çalışıyor mu çalşmıyrsa indirmiyeyim..
ewet geçen indirdiğim yeni private serverin media pk2 sinin içnden (rar dosyası) 60 tane ufak oyun çktı 😄 nası insan bunlar upload etmeyle uraşıolar bide yhaf :]
ewet geçen indirdiğim yeni private serverin media pk2 sinin içnden (rar dosyası) 60 tane ufak oyun çktı 😄 nası insan bunlar upload etmeyle uraşıolar bide yhaf :]