5 dk da dc dc dc dc dc
denıyecem sagol kardeş
denıyecem sagol kardeş
Ben bir eşşeğim ps: ben teresa
sitesi bakımda 1 saat sonra açılır amma da yalancısın ha 1 saat sonra hani? saat su anda 2 10 saat oldu be kardesım salladın tutmadı bu sefer bilmeden konusma bi daha
buda bozulmus artık agbot a kaldık:)
inş bebek:D
pm ler sureklı küfür dolu bakmaz olsaydım keşke
hadi beklıyoruz
Belliki bir günlük ban sana yetmemiş . Sitede yayınlanıyor lakin sen göremiyorsun , elite memberlar şu anda indirip kullanabiliyor. Süresiz banlandın. Git hangi site yayınlayabilecekse onlarda takıl....
illa bişeyi paralı yapıcaksınız ya tbotun cracklısını paralı yapmaya çalıstınız olmadı şimdi bunda başardınız ne hayılırlısı benım ıcın hayırsız bi iş
eft çalısmıyor
Fazla artist gördüm seni ? 1 Gün Banlandın. burası paylaşım olarak yardım olarak güzel bir site ama bu tarz hareketlerle kemalist soğutuyosun insanları ayıp ayıp ya
adam şaka yapmış ya sizede şaka yapmaya gelmiyo :S
hani akşam açılcaktı 2 gibi diyodu site hala ne üyelik veriyo ne bişey iyice sinir etti beni steath bot açıcaksanız açın ya 2 de birde yok yağmur yagdı yok mod hastalandı yok elektirk kesıldı fırtana ...