Ksro'yu İngilizce Oynamak (Artık Daha İngilizce)
Yaptım fakat Start a basınca Bir Ton hata alıyorum sebep ? Yanlışmı yaptım birisi yardımcı olursa sevinirim... ve yapamayanlar için media.pk vermişsiniz onlarlada olmadı haberiniz olsun...Oyuna girdiğ...