· Flora
ImmortaL Guildi ..4Lv..
kolay gelsin iyi guild.
kolay gelsin iyi guild.
iyiymiş bi ara konuşalım
kolay gelsin dostum.
fena char değil.hayırlı satışlar.
kolay gelsin kardeş.
bendede 100 lwl wizzard var.istersen görüşelim.
china charın yokmu ?
hayırlı satışlar. china yokmu ?
inşallah biyerlere gider dostum.
hayırlı işler.
msn ekledim mesaj da yolladım e-mail den. bi bakarsanız sevinirim. vede hayırlı satışlar ..
mailto:[email protected] ulaşabilirsen talip olabilirim