bayadır arıyorum ama hala cevap bulamadım lütfen 5dknızı ayı
bakıyorum hemen oyundan...
bakıyorum hemen oyundan...
pc ve modeme restart atın gece 02'den sonra girin sorun kalmayacaktır.
char mı açacaksın şaşırdın mı kuzum 110 lvl charlar en baası 300 tl git para biriktir char al gel yamacıma.
Bir hafta ara verdiler , yarın yayınlancak yeni bölüm.
Arial pt 12 uygundur. Çok küçük değilmi bro 😜 arial 14'le yazıyorum dünya standart'ı 12 iken senin dana gibi yapmanın manası nedir kuzum 😜
w.cn de terk etti seni ahahaha makara:
puhahhaha kemalist gel gel düştükleri duruma bak eziklerin makara: 😜
İyi tatiller iyi bayramlar 🍺 bende aynı görüşteyim canımcım iyi bayramlar güzel tatiler dilerim 😘
cn zati chinesee.
ben hiç çıkmadım bir deneyeyim bakayım oyuna başka charla girmeyi.
global olacak kalitede değil ve gereksiz.
güzel ama anlatım bir bulanık sorunlu gibi sanki ?
mailto:[email protected] şifre sıfırlayabilirmiyiz? why soru:
😜
pro giyeceksin zati fazla düşünmene gerek yok.
asdf
bu söylemlerin aslında hiçbirisine inanmıyorum birisi uydurmuştur ama şu var ki güzel uydurmalar gaz veriyor mu bana gaz vermiyor birşeyin ters gitme olasılığı varsa o şey ters gider der kaçarım makar...
inatlaşmak hoş değildir ama sitede 1 tane köpek varsa ben gider kangal alır evimde inadına beslerim kimse de ses edemez taa ki tüm köpekler siteden uzaklaştırılana kadar.
1 ay önce planlanmış olan sunucu bakım ve güncelleştirme işlemlerini 2011 yılına girmeden önce yaptık bunu duyurmadık heyecan olsun istedik ve tekrardan son hız ve güvenle yayına devam ediyoruz. enjoy...
lol