.NET OP ⭐ 19y 14 yil once (düzenlendi) #1 Coverını yapıp yakında demosunu hazırlayıp koyacağım. Çok hoşuma gidiyor ya. Çalması zor bir parça değil ama kulağa gerçekten harika geliyor :) [F New]Solo Gitarist TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı +Q Yanıt Yaz Sil