Neden bilmiyorum ama şampiyon seçimi bittikten sonra oyun başlamıyor ve yüklenme ekranı gelmiyor. Görev yöneticisinde oyun varlığını sürdürüyor ama bir süre sonra takılıp hiçbir ekran açılmıyor. Önceden başına gelen veya çözümünü bilen varsa anlatsın nasıl çözüldüğünü lütfen 🍺
Yüklenme ekranı gelmiyor
· 8 Yanıt · 22K görüntüleme 0 okuyor
8 Yanıt
Bilgisayarım sağ tık -> Özellikler -> Gelişmiş Sistem Ayarları -> Gelişmiş -> Veri Yürütme Engellemesi -> "Seçtiklerim dışında .... için DEP aç." -> Ekle'den LoL ile olanları bir eklemeyi bir dene.
Arkaplanda çalışan haşır huşur yabancı programları kapatmayı dene.
Görev Yöneticisinden İşlemci ve RAM durumunu kontrol et.
Oyunu yeniden kur.
Önereceklerim bunlar (: .
Arkaplanda çalışan haşır huşur yabancı programları kapatmayı dene.
Görev Yöneticisinden İşlemci ve RAM durumunu kontrol et.
Oyunu yeniden kur.
Önereceklerim bunlar (: .
Dün setupdan reinstall yaptım bugün tekrar girdim yine aynı muhabbet. Yabancı forumlara baktım başka bir serverın patchini atıp tekrar TR'ye geri dönün diyorlar bir deneyeceğim işe yarayabilir.
Siyah ekran mı veriyor yoksa lol kapanıyor mu ? Siyah ekransa çözümü var
Kapanıyor direk
Şu anda müsait değilim fakat yarın hallederim veya 1-2saat sonra şu anda format atıyorumda hacım müsaitsen zamanın varsa 2bucuk 3gibi ayarlıyalım.
Bu mesaj Florensia rumuzlu uyeden alinti yapildi
Pm atarsan iyi olur 🎭
Şu anda müsait değilim fakat yarın hallederim veya 1-2saat sonra şu anda format atıyorumda hacım müsaitsen zamanın varsa 2bucuk 3gibi ayarlıyalım.
Pm atarsan iyi olur 🎭
O
osmanliosmanli
⭐ 11y
Şu anda müsait değilim fakat yarın hallederim veya 1-2saat sonra şu anda format atıyorumda hacım müsaitsen zamanın varsa 2bucuk 3gibi ayarlıyalım.
benim siyah ekran çıkıyor.çözümü ne florensia?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap