Yeni açılan serverla birlikte bard cleric bir char açıp ondan sonra yeni charlarıma sp kasmayı düşünüyorum(ong farm) bard charla.. Kaç levele kadar kasıp hangi skilleri açmalıyım ?
Tavsiyelere açığım.. Şimdiden yorum yapan herkese teşekkür ederim..