Yeni açılan serverla birlikte bard cleric bir char açıp ondan sonra yeni charlarıma sp kasmayı düşünüyorum(ong farm) bard charla.. Kaç levele kadar kasıp hangi skilleri açmalıyım ?
Tavsiyelere açığım.. Şimdiden yorum yapan herkese teşekkür ederim..
Yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum..
· 1 Yanıt · 1.6K görüntüleme 0 okuyor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap