bitti xdxd zaa
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile


Lord yanlış yazma 12 ıncı sınıflar yazmısın ygs ye 3 uncuye gırıyorum 12 ıncı sınıf değilim hayırlısı herkese başarılar ...
sorular yayınlasa da ben de çözsem :D
39.5 derece ateşim olduğu için giremedim sınava...

450 ham puan + olarak da 40-50 puan okuldan gelir diye dusunuyorum 🕵️
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
450 ham puan + olarak da 40-50 puan okuldan gelir diye dusunuyorum 🕵️
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
SMS Bak summer2:
450 ham puan + olarak da 40-50 puan okuldan gelir diye dusunuyorum 🕵️
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
450 ham puan + olarak da 40-50 puan okuldan gelir diye dusunuyorum 🕵️
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
adam tüm yıl benle Point Blank oynadı bide :D

Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap