Icerige atla
Extraloob

YGS'de Herkese Başarılar

· 36 Yanıt · 2.8K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#21
bitti xdxd zaa

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#22
Lord yanlış yazma 12 ıncı sınıflar yazmısın ygs ye 3 uncuye gırıyorum 12 ıncı sınıf değilim hayırlısı herkese başarılar ...

Evet dogru söyledi arkadas, seneye tekrar girebilir 2 sınavının en yüksek derecesi degerlendirilir.
C
Canova ⭐ 17y
#23
Ne oldu beyler nasıl geçti? Kolay mıydı zor muydu? 😄
R
RoqA ⭐ 17y
#24
sorular yayınlasa da ben de çözsem 😄
C
Canova ⭐ 17y
#25
sorular yayınlasa da ben de çözsem :D

+Canova 😄
I
Infinity ⭐ 18y
#26
nasıldı sınavınız gençler ?
I
ironEyE ⭐ 18y
#27
39.5 derece ateşim olduğu için giremedim sınava...
The47
The47 ⭐ 18y
#28
39.5 derece ateşim olduğu için giremedim sınava...


geçmiş olsun :/

cidden gençler dökülün bakalım nasıldı sınav? varmı hacettepe yolcusu?
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#29
450 ham puan + olarak da 40-50 puan okuldan gelir diye dusunuyorum 🕵️

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
Ufck
Ufck ⭐ 16y
#30
450 ham puan + olarak da 40-50 puan okuldan gelir diye dusunuyorum 🕵️

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile

SMS Bak summer2:
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
E
EmmaW ⭐ 19y
#31
450 ham puan + olarak da 40-50 puan okuldan gelir diye dusunuyorum 🕵️

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile

SMS Bak summer2:

oha telefon numarasını ver adamın bende saydırcam 😁
L
Lordzek OP ⭐ 16y
#32
450 ham puan + olarak da 40-50 puan okuldan gelir diye dusunuyorum 🕵️

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile

adam tüm yıl benle Point Blank oynadı bide 😄
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#33
450 ham puan + olarak da 40-50 puan okuldan gelir diye dusunuyorum 🕵️

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile

adam tüm yıl benle Point Blank oynadı bide :D

olm klan ts sinde ekol hoca vardi 😄

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
E
EmmaW ⭐ 19y
#34
daha kitapçığı yayınlamadılarmı internette?
T
ThequLaS_ ⭐ 15y
#35
berbat geçti ilk 25bin zor

[ Bu mesaj WindowsSmartphone ile atildi ] mobile
D
Decoy ⭐ 18y
#36
türkçe zor dediler aksinde 30dkya bitirdim sosyal desen zaten 4.sınıf soruları matematik biraz sık boğaz oldu ilk 10bin garanti 👍
Matematik son 10 yılın en kolay matematiğiydi.Girmedin sanırım.
Türkçeye gelince yanılmıyorsam 35 tane paragraf sorusu vardı.Zor değildi zamandan yedi sadece.
Sosyalde paragraf olunca zaman problemi yaşadım şahsen.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: