Icerige atla
Extraloob

YGS Açıklandı!

· 35 Replies · 3.6K views · Page 2 / 2
Replies
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#21
Bu mesaj Advance rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Support rumuzlu uyeden alinti yapildi
netlerine ne ara baktın 😄 Bence gayet iyi netlerin nereyi istiyorsun bilmiyorum ben böyle yapsam çok pis sevinirdim ama matematik yok işte :D

Nickimi çaldığın için dava açıyorum sana 🍿 👴

kanka sen lolün desteğisin ben extraloobun XDE
T
Tauriel ⭐ 15y
#22
Dershanemde bir arkadaşım vardı genel olarak 100 110 net çıkarıyor emin olamadıklarımı sordum bu şekilde çıkıyor 300 ü geçsem yeter.ygs5 de
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#23
geçersin o netlerle bence
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#24
En önemli puan getiren ders Türkçe.
Ufck
Ufck OP ⭐ 16y
#25
yine sorular hatali diyorlar dogrumu arkadaslar girenlerin gorusunu alalim . yine birilerine sorular verildi bu kesinde.

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#26
Başlığın adını değiştirdim. Kaç geldi bakalım millete. 😊
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#27
500 tam puan çektim ama itiraz ettim beklemiyordum
Vanity
Vanity ⭐ 16y
#28
Bu mesaj Ufck rumuzlu uyeden alinti yapildi
yine sorular hatali diyorlar dogrumu arkadaslar girenlerin gorusunu alalim . yine birilerine sorular verildi bu kesinde.

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile


Sorular hatalı olsa dahi değişmeyecek bir şey. Sadece soruyu doğru yapanların puanı düşüyor biraz.

70 bin geldi mutluyum gururluyum 😊
A
Autumn ⭐ 17y
#29
Ygs 3 te 122 bin, dilci için çok iyi değil ama iyi bir sonuç 😊
L
Lordzek ⭐ 16y
#30
Bu mesaj Autumn rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ygs 3 te 122 bin, dilci için çok iyi değil ama iyi bir sonuç :)

Bu imzayı ben yapmıştım hatırladım 😁
D
Doma$no ⭐ 18y
#31
PUAN TÜRÜ PUANI BAŞARI SIRASI
YGS-1 262,47236 227391 - ---
YGS-2 245,11726 241429 -- ---
YGS-3 358,17934 69647 -- ---
YGS-4 349,36789 72678 --- ---
YGS-5 342,43306 99610
B
Ben de ⭐ 17y
#32
Sırf PMYO için girmiştim ama hiç çalışmadım 245 almışım, geçen sene 250 imiş baraj. 05 puanla 👋 sakinolsampiyon: redface
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#33
Baraj 180 değil miydi yahu?
S
seskes ⭐ 19y
#34
POLIS YUKSEK OKULUNDAN BASHEDIOR XD
B
Ben de ⭐ 17y
#35
Bu mesaj Mopneet rumuzlu uyeden alinti yapildi
Baraj 180 değil miydi yahu?

Askeri okulların barajı 180 (hava hariç) Polisliğin 260 ile açılıyor 250'ye düşüyor her sene 🍺

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: