Icerige atla
Extraloob

yeni üyeyim

· 9 Yanıt · 1.3K görüntüleme
B
BlaCk_StEnGhT OP ⭐ 18y
#1
arkadaslar mesaj sayımdanda anlasıldıgı gibi yeni üyeyim ve nickimdende belli oldugu gibi ben bir zenciyim 😄
arkadaslar ya size bir sorum olcak anakartı nasıl güncellerim bide ekran kartını nasıl güncellerim nvadia7300 le nasıl beceririm biri yardım etsin aradım ama bulamadım biri tam anlamıyla acıklasın lütfen git suradan yap gibi kısa cevap wermeyin zenciler sadece neden anlar bilirisniz size güveniorm
9 Yanıt
L
#2
Öncelikle Sitemize Hoş gelindin Umarım Kalıcı olursun..
sana İlk tavsiyem Sitemizin Forum Kurallarını Okuman Böylece Site Kuralları hakkında bilgi edinmiş olursun..ve Yardım İsteyeceğin konuyu doğru yere Açıp daha çabuk bir şekilde yardıma kavuşursun..

Konu taşınıyor... ➡️
B
#3
Öncelikle Hoşgeldin;

Aşağıdaki linke tıklayıp driverinin özelleklerininde arama yapabilirsin


Nvidia.Com Burdan >>>>
M
Matzeline ⭐ 19y
#4
Bizde Siyah-Beyaz ayrımı yok ?!!!!!!! Aramıza Hoşgeldin 😉
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#5
aramıza hoşgeldin güzelim bolca hoş vakit geçirmen dileğiyle.

öncelikle sistemini komple tanıman için everest isimli programı kuracaksın sonra anakartı öğreneceksen anakart sekmesine geleceksin oradan her türlü bilgiyi alacaksın hatta websitesinin linkini bile verir sonra siteye girer gerekli programı çekersin 😉
B
BlaCk_StEnGhT OP ⭐ 18y
#6
eyw saolun everest yüklü zte bendede anlamadım onu karısık geldi nse saolun arkadaslar dediklerinizi yapcagım siyah beyaz ayrımı olsun ya neden olmuo 😄 olsun ben istiorm

BİLİOMUSUNUZ ZENCİLER SARI UMMA HASTALIGINA KARSI DOGUSDAN BAGISIKLI YAAAAAA
😆 😆 😆 😆
B
BlaCk_StEnGhT OP ⭐ 18y
#7
bide bisi sorcam benim ekran kartı 64mb turbocache nvidia7300le bu ekran kartı ile silkroad oynanırmı rahat oynuom ama???????? hatası sık gelio nodc kullanıodum sildim daha giremedim ama girersem werip wermiceine bakcam oynanırmıs sizce vista yüklü 2gb da ramim war
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#8
2gb ram ve ekran kartın normal sistem bakımı yap driver ları güncelle sorun kalmaz zannımca 😉
B
BlaCk_StEnGhT OP ⭐ 18y
#9
kardes bi sölermisin ya nasıl yapacaz bu driver isini vistayımy bide ekran kartını yapdım anakart vea ne gerekiosa bis sölermisin dosdum benim 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: